wtorek, 15 kwietnia 2014

Metamorfoza Magdy

Kochani, wyniki kolejnej metamorfozy przed nami. Bardzo bałam się o pogodę, bo zapowiadało się deszczowo, ale matka natura była dla nas łaskawa :)

Magda, zwyciężczyni konkursu na funpage'u (https://www.facebook.com/AliceInColorland) tak siebie opisała:

"Na co dzień noszę raczej wygodne, ciepłe ubranie, w którym cały dzień będę czuć się dobrze, ponieważ poza domem spędzam codziennie ok. 14 godzin. Jeansy + t-shirt lub jakaś bluzeczka. W lato od czasu do czasu wbijam się w spódnice lub sukienki. Nie mam zbyt dużo wolnego czasu, ale jeśli już mam, to lubię sobie pospacerować, pojeździć rowerem (rekreacyjnie) lub w coś pograć. Oczywiście czytanie książek również wchodzi w grę.
Czasami mam problem z doborem odpowiedniego ubrania do sylwetki oraz ze zrobieniem sobie ładnego makijażu. Według mnie mam następujące mankamenty: brak wcięcia w talii i szersze barki niż dół."


Czyli z tego co wyłowiłam ja: Magda jest raczej zapracowaną osobą, która ma niewiele czasu na dobór garderoby. Nie lubi marznąć ;) Po naszym spotkaniu mogę też dodać, że jest wesołą, fajną dziewczyną z wielką pasją do Hiszanii i hiszpańskiego. Zgadza się też to, że nie ma wcięcia w talii i ma szerokie ramiona.
Jej typ sylwetki określiłabym jako cegła (choć uważam, że to brzydka nazwa!)

źródło: kobieta.wp.pl

Trudny typ figury, bo brak tu kobiecych wcięć. Co zatem powinna nosić cegła? Np. bluzki z dekoltem- ładny, duży biust, spodnie o prostych, bądź rozszerzanych nogawkach- równoważą dół i górę sylwetki.

Ale przejdźmy do konkretów i zacznijmy sobie od makijażu.


Niesamowity kolor oczu prawda? Wydaje mi się, że jest oczywiste, że będziemy podkreślać oczy Magdy, bo ma duże i kolor tęczówki jest hipnotyzujący :), dodatkowo ma też bardzo ładne, regularne brwi. Wąskie usta podkreślimy tylko konturówką (powiększenie) i błyszczykiem. Do zdjęć dobrałam dosyć neutralne kolory, ale pokazałam Magdzie jakie będą jej pasować (granaty, fiolety, trawiasta zieleń).


Włosy jak widzicie jedynie lekko podkręciłam, żeby dodać objętości. Magda myślałaś może o fryzurze typu bob? Fajnie się sprawdza przy cienkich włosach i dodaje charakteru :)

Czas na sylwetkę. Tak Magda do mnie przyszła:

 

Nie jest to jakoś specjalnie zły strój, jeżeli chodzi o figurę, natomiast brak tu polotu. Sportowe buty- tak, wiem, że są bardzo wygodne :P- zostawiłabym na rower lub do bluzy z kapturem :) O wiele lepiej wyglądałyby ładne baleriny.

Jak już wspomniałam, ciężko jest ubrać Magdę pod kątem jej figury i bardzo łatwo ją postarzyć. A chcemy  żeby wyglądała na swój wiek- 30 lat- czyli młodą, pełną energii kobietę. Chciałam ubrać ją tak, by dodać jej charakteru i przede wszystkim kobiecości.

Pierwsza stylizacja to czerwona (kojarzy mi się z hiszpanią :)) sukienka o kroju trapezu odsłaniającą nogi. Mam nadzieję, że nie zrozumieliście mnie źle. Magda ma masywne nogi, ale nie są one niezgrabne i klocowate. Wyglądają raczej atletycznie- jakby coś trenowała :) Zmieniłabym buty na takie bez paseczka na środku, bo bardziej wydłużyły by nogi, ale nie miałyśmy w tej kwestii pola manewru, bo moje na nią nie pasowały.




Jak widzicie na zdjęciach sylwetka zbliżyła się nieco do kształtu klepsydry :) Przy obecnej pogodzie nie było Magdzie zbyt ciepło w tym zestawie, ale fajna krótka kurteczka załatwiłaby sprawę.

Druga stylizacja jest troszeczkę bardziej zadziorna. Tak! Znów ramoneska! Słuchajcie, okazuje się, że to jest po prostu krój idealny! Pasuje każdemu. Próbowałam ubrać Magdę w żakiet, ale od razu pojawiał nam się efekt starej ciotki i ramiona robiły się jeszcze większe niż w rzeczywistości. Została więc stara dobra, ramoneska, która sprawdziła się idealnie. Bluzka z żabotem z lekkiej tkaniny fajnie maskuje brzuszek. Masywne kolczyki z zielonym kamieniem wprowadzają nieco koloru do stylizacji. Do jeansów obowiązkowo buty na obcasie- wydłużą i wysmuklą nogi.

 


Widzicie tą pupę?!! Bardzo lubię taki kolor jeansu, ciemny i jednolity. Magda, to są świetne jeansy! :)


Co myślicie o przemianie Magdy? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz