poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Brwi

Znacie to? :)






To tak śmiechem żartem, ale prawda jest taka, że brwi w naszym wyglądzie odgrywają bardzo ważną rolę. Nieumiejętnie podkreślonymi brwiami lub ich złym kształtem możemy sobie zaszkodzić. Natomiast jeżeli kształt jest dobrze dobrany, a same brwi ładnie zarysowane- dzieją się cuda :) Okrągła twarz optycznie się wyszczupla, ostre rysy twarzy łagodnieją, lub na odwrót- rysy zaostrzają się i twarz nabiera charakteru. Mogłabym tu Wam napisać elaborat o tym, komu jaki kształt brwi pasuje, ale powiem szczerze- najlepiej iść do specjalisty, przynajmniej pierwszy raz. Później można już samemu tylko pilnować aby nie zarosły :)

Kiedyś już wrzucałam instruktarz makijażu brwi, ale trochę zmodernizowałam swój sposób.



Tak wyglądają moje brwi nie pomalowane.



Pierwszym produktem, którego używam jest Gimme brow Benefitu. Małą szczoteczką szybko lecę po całej brwi. Kosmetyk w bardzo naturalny sposób zagęszcza moje rzadkie włoski. Super sprawa do samodzielnego stosowania jeżeli ktoś ma ładne, gęste brwi.


I teraz następuje najważniejsza część. Trzeba pięknie i równiutko wyrysować dolną krawędź brwi. Najpierw do załamania. ma to być prosta, równa kreska, którą później będziemy rozciągać do góry, aby zrobić gradientowy efekt. najlepiej jest to robić skośnym pędzelkiem przeznaczonym specjalnie do brwi. Ja używam do tego Aqua Brow Make Up For Ever, ale równie dobrze można użyć kredki czy cienia.


Tak to wygląda po wypełnieniu. Poniżej w kolejnym etapie malujemy brew za załamaniem. I tu dosyć dokładnie pokrywam żelem/cieniem/kredką całą szerokość brwi.


Przeczesujemy brwi szczoteczką. Może być umyta spiralka z tuszu, który zużyłyśmy.


Dodatkowo na koniec linię pod samą brwią rozświetlam kredką High Brow Benefitu. Można to zrobić rozświetlającym korektorem, jeżeli chcecie uzyskać bardziej delikatny efekt.


Kredkę rozcieram pędzelkiem do korektora.


Efekt końcowy :)





2 komentarze:

  1. pięknie je podkresliłaś :) ja od dawna borykałam się z problemem brwi, cienkie, jasne i w ogole do d** :( ale znalazłam swietny produktktórego teraz nie zamieniąłbym na zaden inny :) jesli jestes zainteresowana to zapraszam http://mazgoo.blogspot.com/2014/03/must-have-loreal-color-riche-le-sourcil.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu lepiej wyglądają twoje brwi po podkreśleniu. Moje były okropne. Nawet makijaż nie pomagał ;/ Mówię "były" bo teraz mam zrobione je permanentnie. Mam spokój na kilka lat. Dobrała mi je do kształtu twarzy i oczu pani Aleksandra Górecka. Ma w takim makijażu spore doświadczenie. Jestem w końcu zadowolona ze swojego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń