piątek, 6 grudnia 2013

Clarisonic

Z pewnością już widzieliście, a jeżeli nie to słyszałyście lub czytałyście w prasie kobiecej i blogach o szczotkach sonicznych do oczyszczania twarzy. Mi taką przyniósł Mikołaj! Od kiedy pokazała się na rynku szczotka Clarisonic miałam ochotę ją wypróbować, ale odstraszała mnie cena (ok 640zł). Kochany Mikołaj zdjął ten ciężar z mych barków i jestem w trakcie radosnego testowania szczotki Mia2.


W standardowym zestawie znajduje się: urządzenie ze szczotką do skóry delikatnej, podróżny plastikowy pokrowiec, ładowarka magnetyczna i mini żel do mycia twarzy. W Sephorach, gdzie szczoteczkę można nabyć pojawiły się świąteczne zestawy rozszerzone o szczoteczkę do głębokiego oczyszczania porów w cenie zestawu standardowego ( to ta z niebieskim włosiem na zdjęciu) i właśnie taki mój Mikołaj dla mnie zdobył :). Jaka gratka dla kogoś o mojej skórze!

O co chodzi? Już tłumaczę. W szczotce zastosowano technologię soniczną, więc urządzenie nie pracuje ruchem obrotowym, a oscylacyjnym (300 ruchów na sekundę), dzięki czemu nie narusza w żaden sposób naskórka i współgra z jego naturalną elastycznością. Istnieje też wersja większych szczotek, które mają również nakładkę do mycia ciała.


Zasada jest taka: na zwilżona szczoteczkę nakładamy odrobinę żelu (jakiegokolwiek, oby nie miał twardych drobinek złuszczających) i myjemy twarz przez minutę dwa razy dziennie. Urządzenie samo nam "mówi" kiedy należy przeskoczyć na kolejną partię twarzy: 20sek czoło, 20sek nos i broda i po 10sek policzki. Szczotka jest kompletnie wodoszczelna, więc można stosować w kąpieli czy pod prysznicem, bez żadnych obaw.
Jakie wg producenta są zalety takiego głębokiego oczyszczania?

- Złuszczony martwy naskórek= gładka, miękka i promienna skóra
Potwierdzam. Już po pierwszym użyciu skóra jest bardzo gładka i miękka w dotyku. Byłam zaskoczona efektem, bo myjąc buzię myślałam, że to z pewnością jest zbyt delikatne, aby mogło coś zdziałać.

- Redukcja widoczności porów i zmarszczek.
Do potwierdzenia. Po dłuższym okresie używania wrócę do Was z informacją. Jestem bardzo ciekawa tego działania na pory.

- Doskonałe oczyszczanie i lepsza absorpcję składników aktywnych kosmetyków pielęgnacyjnych.
Potwierdzam. Też czuje się to od pierwszego użycia. Kosmetyki wchłaniają się natychmiast. Logicznym jest, że lepsze wchłanianie to lepsze działanie :)

- Tak łagodny, że można go stosować nawet dwa razy dziennie dla każdego typu skóry
Tego nie wiem. Moja skóra jest raczej tłusta, lub mieszana w kierunku tłustej i u mnie sprawdza się to świetnie. Ale proces mycia jest rzeczywiście tak delikatny, że trudno mi uwierzyć aby komuś mogło to zaszkodzić. Jeżeli ktoś o innym rodzaju cery ma jus jakieś doświadczenia  i obserwacje w tej kwestii to podzielcie się :)


Głowice (szczoteczki) trzeba wymieniać co 3 miesiące. Jest to koszt ok 130zł. Może się wydawać dużo, ale jeżeli chodzicie na zabiegi do salonów kosmetycznych typu kwasy, oczyszczanie manualne itd. to rezygnując z nich na rzecz szczoteczki (raczej już nie będą potrzebne) i tak wyjdzie taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz