czwartek, 25 września 2014

Let's twist again




Twist kojarzy mi się z latami 60-tymi, a lata te kojarzą mi się z ikoną Twiggy. Dlaczego nagle z nią wyskakuję? A dlatego, że w tym sezonie bardzo zainspirowała kreatorów makijażu :) Kogo? Np. Rochas, Custo Barcelona, Marco de Vincenzo, Prada, Gucci, Saint Laurent i Maxime Simoens.

Fall/ Winter 2014-2015 Makeup Trends: Twiggy Lashes


Nie byłam do końca przekonana do tego trendu, ale postanowiłam przetestować :) Krok po kroku:

1. Nakładam jasny matowy cień na cała powierzchnię powieki ruchomej.


2. Matowym cieniem w kolorze chłodnego brązu maluję łuk w załamaniu powieki.

3. Czarnym eyelinerem rysuję dosyć gruba kreskę delikatnie wyciągniętą poza kącik oka.

4. Dolną powiekę zaznaczam czarna kredką, którą następnie rozcieram czarnym cieniem. Na linii wodnej rysuje kreskę jasnoróżową kredką.


5. Bardzo dokładnie nakładam co najmniej 2 warstwy tuszu do rzęs. Mają być bardzo wyraziste i pogrubione. Na dolnej powiece przyklejam pocięte sztuczne rzęsy. Wybrałam takie, które składają się z bardzo gęstych kępek i po prostu porozcinałam je na poszczególne kępki.

6. Usta podkreśliłam różowym błyszczykiem i zaakcentowałam kości policzkowe :) Na koniec trochę szaleństwa, bo lata 60-te właśnie z szaleństwami mi się kojarzą.



I smutne spojrzenie a'la Twiggy ;)


Na koniec spełniam marzenia i pozdrawiam Maksa i Pati, bo bardzo chcieli być opisani na łamach bloga ;) ;*

1 komentarz: