sobota, 13 października 2012

Oranż

Od jakiegoś czasu chciałam wziąć się z tym kolorem za bary :) Wciąż pojawia się on w obowiązujących trendach, w tym roku w różnych odcieniach i miejscach na twarzy.
Tak intensywną barwą można wykonać bardzo prosty, acz efektowny makijaż. Nakładamy kolor na całą powiekę i gotowe. Proste?
Różnie to bywa, ale prościej już nie będzie :)




Na dół dodałam trochę fioletu, aby nie wyszło za mdło. Monochromatyczny makijaż w pomarańczu nie jest do końca najbezpieczniejszy :p

Pomarańczowy cień to Aqua Cream z MUFE- wspaniale się sprawdzą do tego typu makijaży!

Boże! Robią mi się zmarchy... zdjęcia prawdę Ci powiedzą kobieto :)

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszło. Ja uwielbiam cienie w kolorach oranżu, terakoty czy takiego czerwonego brązu- moim zdaniem pasuja i podkreślaja każdą tęczówke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, a ja się zawsze ich bałam i w zasadzie unikałam jak ognia :) Musze się przełamać

    OdpowiedzUsuń