środa, 12 września 2012

Essie

Przebojem wdarła się na nasz rynek firma produkująca lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci Essie. Zaciekawiło mnie, co w tych produktach takiego jest, że wszyscy oszaleli na ich punkcie?
Zrobiłam mały reaserch i na poczetek kilka info :)

Marka powstała w Stanach i założyła ją pani Essie Weingarten (dobrze, że to jednak nie nazwisko zostało nazwą marki :P) w latach 80-tych. Jak podbiła świat? Wysoką jakością produktów (w przystepnej- moim zdaniem- cenie) i ogromnym wyborem kolorów.

Postanowiłam przyjżeć się zatem tym lakierom nieco bliżej i zakupiłam odcień Lights z neonowej serii Poppy Razzi oraz szary kolor o nazwie Master Plan.


Na począktu muszę pochwalić pędzelek. Jest płaski i dosyć szeroki- na prawdę wygodny. Bardzo fajna konststencja- nie robi smug i idealnie się nakłada na płytkę.
Aby dobrze pokrył potrzeba dwóch warstw, ale za to schnie szybciutko.



w świetle dziennym


w słońcu

Muszę powiedzieć, że akurat lakier z tej serii nie przypadł mi do gustu. Po dwóch warstwach wziąż jeszcze krycie było- moim zdaniem- niedostateczne. Zasychają one na matowo, ale efekt też mi się nie podobał.

Natomiast Master Plan jest rewalecyjny. Trzyma się świetnie, cudnie rozprowadza i ma cudny kolor. Oto jak wygląda.





5 komentarzy:

  1. Gdzie sie kupuje te lakiery i ile kosztują ?:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Np w Superpharm, a kosztują w granicach 30zł za sztukę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt, podobają mi się jeszcze lakiery Astor - też są trwałe, przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie! I paznokcie też masz ładne?!
    Hehe, fajoskie swatche masz :-)

    OdpowiedzUsuń