środa, 26 września 2012

On top

Zdałam sobie sprawę, że bardzo mało piszę o kosmetykach, więc dzisiaj będzie o tym co ostatnio w mojej kosmetyczce ciągle jest "na wierzchu" :)

Na początek coś, bez czego absolutnie nie mogę żyć- kredki! Moim zdaniem jest to sposób na świetny makijaż w 2 minuty. Z tym, że na rynku kredek zatrzęsienie, ale kredka kredce nie równa. Dla mnie najważniejsze jest aby była miękka (czyli łatwa w użyciu) i trwała. Ja takie znalazłam w Make Up Store, w dodatku w świetnych kolorach i kocham je nad życie. Ich minusem jest to, że z racji swojej miękkości dosyć szybko się zużywają. Niestety MUS wycofał się z Polski będę musiała ich szukać za granicą.




Przechodząc na czas jesienno-zimowy zawsze przerzucam się z bronzera na róż. Z resztą jeżeli widzieliście trendy na ten sezon, to wiecie że róż jest modny nawet w ogromych ilościach i na dużych powierzchniach :)
Moje typy, jako, że jestem chłodnym typem kolorystycznym to:




Ostanie zdjęcie najlepiej oddaje kolor. Jest to bardzo jasny odcień- na twarzy wygląda bardzo świeżo.
Este Lauder 01 tender petal

Moje niedawne odkrycie i miłość od pierwszego wejrzenia- marka Bare Minerals. Niedawno poszerzyli asortyment i teraz mają w swojej ofercie również cienie do powiek, tusze do rzęs, kredki itd :) Ja pokazuję Wam rozświetlacz Rose Radiance, którego używam jako różu.




Nie lubię tracić zbyt dużo czasu na codzienny makijaż, dlatego cenię kosmetyki proste w uzyciu, ale dające piorunujacy efekt i takie właśnie są cienie w kremie Make Up For Ever, odcień 22.
Co w nich lubię? Intensywność koloru i mega trwałość! Jedynym minusem jest to, że nie mogą zbyt długo pozostawać otwarte bo zasychają.


 Już nie wspomnę o tym, że ten odcień jest super modny :)

 Postaram się sukcesywnie wrzucać więcej, a tym czasem miłego wieczoru :D

5 komentarzy:

  1. Też mam kredki z Make Up Store i sprawdzają się rewelacyjnie. Mają intensywny kolor i są bardzo trwałe. :) A czy mogłabyś polecić inną markę kredek, które mają zbliżoną jakość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa i ten ostatni cień ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :)
    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham te kredki ... zkolorowych rzeczy chciałabym zobaczyć jakiś make up z kolorowych tuszem do rzęs ! Mój faworyt to fiolet z make up forever!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pokombinuję z kolorowym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń