środa, 20 sierpnia 2014

Snow White

Oj długo mnie nie było... tak, zrobiłam sobie od bloga wakacje :) Złapał mnie leń, ale już wypoczęłam. Na pewno śledziłyście pilnie letnie trendy i zauważyłyście, że biel w tym sezonie to "nowa czerń" ;). Chanel np. lansowała połączenie bieli, pomarańczu i fioletu w makijażu i na paznokciach. Dla mnie lato zdecydowanie się jeszcze nie skończyło i będę tę myśl jak najdłużej od siebie odsuwać. Zrobiłam więc dla Was makijaż podobny do tego, który mogłyście zobaczyć na pokazach Galliano w zeszłym roku, ale nieco delikatniejszy.


Podoba mi się ten kontrast bieli z czernią i uważam, że wygląda to ciekawiej niż sama biała kreska. Co Wy myślicie o takiej kresce w nowoczesnym wydaniu?



Białe paznokcie świetnie kontrastują z opaloną skórą. Mój letni faworyt :)

A na koniec stylizacja, która świetnie gra z tym makijażem. Letni, wyluzowany look i bardzo modne marynarskie paski w wersji black&white :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz