poniedziałek, 20 sierpnia 2012

po przerwie

Trochę się ostatnio opuściłam i dawno już nic nie pisałam, ale wracam i mam nadzieję, że od teraz będę już w miarę regularna :)

Jak to jest, że kiedy wyrwę 3 dni wolnego z pracy, żeby móc choć trochę odpocząć to pogoda jest do bani... Za to kiedy czas wracać do pracy- kolejna fala upałów! Uważam to za rażącą niesprawiedliwość, biorąc pod uwagę, że urlop w tym roku pozostanie jedynie w sferze marzeń.
No cóż, wrzucam zdjęcia z letniej sesji robionej w malowniczych okolicach Jeziorka Czerniakowskiego.
Foty: Marta Kowalska (Sauron)
http://www.facebook.com/pages/Marta-Kowalska-photography-Sauron-/177064372334452
Modelka: Dorota Cygielska, która też robi piękne zdjęcia
http://www.facebook.com/dorotacygielskaphotography

Postawiłam na kolory, które kojarzą mi się z wodą. Przejście od butelkowej ciemnej zieleni, przez granat do wibrującego błękitu, kącik wewnętrzny wykończyłam cieniem w trochę dziwnym kolorze opalizującej zieleni, seledynu- ciężki do określenia odcień, ale takie właśnie bardzo lubię, kolory, które ciężko jednoznacznie zdefiniować.

Następnym razem wrzucę step by step :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz